Reklamacije i povrat robe

Naručena roba nije u redu ili nije u skladu s vašim očekivanjima? Savjetovat ćemo vas kako možete reklamirati robu ili ćemo vam pomoći oko povrata proizvoda.

Želim se žaliti na proizvod ili pošiljku

Ako kupljeni proizvod ne radi ispravno, mi ćemo se pobrinuti za pomoć oko postavljanja, popravka ili zamjene. Morate ispuniti obrazac za reklamaciju i poslati ga na našu adresu zajedno s proizvodima.

Reklamirajte robu

Želim odustati od ugovora i vratiti proizvod

Od kupoprodajnog ugovora možete odustati u roku od 14 dana od dostave, odnosno vratiti robu kupljenu u našoj e-trgovini bez navođenja razloga. Morate ispuniti obrazac za raskid ugovora i poslati ga na našu adresu zajedno s robom.

Povrat robe

 

FAQ - Odgovori na najčešće postavljana pitanja

1. Kako mogu kontaktirati Odjel za pritužbe?

Naš Odjel za reklamacije možete kontaktirati slanjem e-maila na: [email protected] .

 

2. Koliko dugo traje obrada zahtjeva?

Reklamacije obrađujemo promptno, a najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka.

 

3. Kako postupiti prilikom povrata robe?

Možete odustati od ugovora i vratiti robu bez navođenja razloga u roku od 14 dana od trenutka kada ste vi ili osoba koju ste odredili primili robu. Nakon povrata robe, vratit ćemo Vam plaćeni iznos kupnje u obliku uplate na Vaš račun.

 

4. Mogu li odustati od ugovora ako kupujem kao tvrtka?

Ne, nažalost tvrtka nije fizička osoba i stoga ne može vratiti robu u zakonskom roku od 14 dana kao kod privatnih osoba. Moguće je dogovoriti zamjenu robe za druge proizvode.

 

5. Tko snosi troškove dostave vraćene robe?

Vraćanje robe natrag u naše skladište je u potpunosti u vašoj nadležnosti. To se također odnosi i na troškove povezane s tim.

 

6. Gdje trebam poslati robu koju želim vratiti?

Prije nego što vratite robu, dobro je zapakirajte, a na vanjsku stranu paketa zalijepite naljepnicu s našom adresom. Evo adrese za slanje paketa sa vraćenom robom:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Ali budi pažljiv! Nećemo biti odgovorni za stanje u kojem primimo vaš paket od prijevoznika. Stoga robu prije slanja stavite u izvorno stanje u kakvom je stigla od nas, a kutiju napunite materijalom koji će robu zaštititi od oštećenja tijekom transporta. Ukoliko se unatoč tome nešto dogodi vašoj pošiljci na putu do nas, odmah kontaktirajte prijevoznika koji je preuzeo paket od vas i zatražite naknadu štete.

 

7. Želim zamijeniti robu (npr. zbog krive veličine). Kako da postupim?

Ukoliko proizvod uopće nije korišten (odnosno na njemu nema nečistoća - dlaka, prljavštine i sl.), samo je isprobavan, moguća je zamjena za drugu veličinu. No, potrebno je ispuniti obrazac za reklamaciju i u napomeni navesti zahtjev za zamjenu za drugi proizvod/drugu veličinu.

 

8. Mogu li vratiti bilo koju vrstu proizvoda?

Definitivno ne. Zakonom je precizno definirano koje se kategorije robe ne mogu vratiti. Na primjer, in-ear slušalice (špijunske slušalice) i slično.

Kupac ne može odustati od ugovora čiji je predmet

  1. prodaja robe izrađene prema posebnim zahtjevima kupca, robe po narudžbi ili robe namijenjene samo jednom kupcu (npr. izrada neonskog loga ili za gobo projektor, izrada pločica s imenom i prezimenom prema zahtjevu kupca),
  2. prodaja robe koja je podložna brzom smanjenju kvalitete ili propadanju,
  3. prodaja robe u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i čija je zaštitna ambalaža puknuta nakon dostave proizvoda (primjerice in-ear slušalice - špijunske slušalice, nitritni čistač i sl. ),
  4. pružanje elektroničkog sadržaja osim na fizičkom mediju, ako je njegovo pružanje započelo uz izričitu privolu potrošača, a potrošač je izjavio da je ispravno obaviješten da davanjem te privole gubi pravo na odustanak od ugovora (npr. softverska digitalna/elektronička licenca).

 

9. Kada ću primiti uplatu za vraćenu robu?

Novac za vraćenu robu šaljemo najkasnije 14 dana nakon primitka paketa i provjere vraćene robe. Po zakonu imamo 14 dana od dana primitka na skladište za obradu robe iz ugovora. Novac ćete dobiti natrag koristeći isti način na koji je uplata stigla nama. Kod ekspresnog plaćanja (Kreditna kartica, Google Pay, Apple Pay itd.), novac će stići na vaš račun u roku od 3 radna dana. Bankovni prijenos obično traje 1-3 radna dana. Ako je plaćanje izvršeno pouzećem, morate ispuniti obrazac s brojem računa u IBAN formatu (Dodajte i ime primatelja) za povrat novca, a mi ćemo izvršiti povrat sredstava putem bankovnog transfera.